Tänään oli ihan ok päivä. :) Varmaan sen takia, että huomena on perjantai ja sitten vkl. :)
Tänään oli kumma päivä, istuin aulassa ja kattelin ikkunasta, nii Jarno<3 ja Joni käveli ohi, jarno vaan katto pitkään ja Joni sitten toisen kerran ku menivtä ohi ni hymyili. :D
Minä, että mitä vittua. Viivi taas roikku meiän perässä. -__-
Minä olen mielummin välitunnit yksin, tai sitten juttelen muitten ihmisten kans ku näitten samojen.
Seppälä läpsäs perseelle ja alkovat Markon kans jotaki toisilleen urputtamana, ku Marko alko jotaki paskaa jauhamaan. Nyt Marko luulee, että tykkään Seppälästä. Saatanhan minä siitä ehkä vähän tykätäkki, vaikkein kyllä sais. En ole unohtanu sitä Jarnoa, vaikkei mulla nyt tule mitään jos se kävelee ohi tai on jossaki, tms. Vaikka se kattooki kokoajan ihmeellisesti. :D
Jonna kokoajan mulle, että miten voin olla Seppälän kaveri ku se on semmonen jne.
Vähän pakko luottaa siihen, ku se tietää tästä syömis ongelmastaki. You know?
Ohoi. Lassi tulee kai huom. käymään täälä, ku Äiti ja Juhoki lähtee koko vkl. Mummolaan. :P
Emt, sitten mitä teen. Seppälä uhkas tulla käymään, muttei varmana tule. :DD
Ei ole tänään onneksi ollu kovin huono olo.. En ole kyllä ees mtn. syönnykkään. :S
ÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖRÖR RAKKAUTTA <3